1. Úvodní ustanovení
- Tyto reklamační podmínky upravují postup člena nebo zákazníka (dále jen „člen“) Golf Clubu Davis (dále jen „GC Davis“) při uplatnění reklamace služeb, produktů nebo členských balíčků.
- Reklamaci může uplatnit jakýkoli člen, který využívá služby GC Davis nebo nakoupil službu či balíček prostřednictvím webu, CRM systému či jiného komunikačního kanálu.
2. Co lze reklamovat
Člen má právo reklamovat zejména:
- Technické nebo provozní chyby v rezervačním systému (např. nefunkční přístup, špatně načtené limity, chybná platnost balíčku).
- Nesprávné účtování nebo platby, jako:
- chybně zaúčtovaná částka,
- nesprávně přiřazený balíček,
- dvojí platba.
- Nedostupnost služeb, pokud:
- služba nebyla poskytnuta dle popisu,
- došlo k dlouhodobému výpadku rezervačního systému,
- nebyl dodržen rozsah výhod vyplývajících z členství.
- Obsahové či administrativní nesrovnalosti, např. chybná data v profilu, chybné údaje o členství, výpisy rezervací apod.
3. Co nelze reklamovat
- Obsazenost hřišť způsobená běžným provozem nebo zvýšenou poptávkou.
- Omezení provozu hřiště způsobená povětrnostními podmínkami, údržbou, turnaji nebo rozhodnutím provozovatele daného hřiště.
- Subjektivní nespokojenost se službou, která byla poskytnuta v souladu s jejím popisem.
- Nepřítomnost členů ve vytvořených rezervacích.
- Situace vzniklé porušením provozního nebo rezervačního řádu GC Davis.
4. Jak reklamaci uplatnit
Reklamaci lze podat jedním z následujících způsobů:
- E-mailem: podpora@gcdavis.cz (ideálně včetně čísla členského účtu, popisu problému a případných příloh)
- Prostřednictvím CRM systému: sekce „Podpora / Reklamace“ (pokud je zřízena).
- Osobně u pověřené osoby GC Davis (pokud je členství řešeno na recepci nebo akademii).
5. Náležitosti reklamace
Reklamace by měla obsahovat:
- jméno člena a kontaktní údaje,
- popis závady nebo problému,
- datum a čas vzniku,
- číslo rezervace, transakce nebo objednávky (pokud existuje),
- návrh řešení (není povinný).
6. Lhůty pro vyřízení reklamace
- GC Davis potvrdí přijetí reklamace do 3 pracovních dnů.
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od doručení, obvykle výrazně dříve.
- V případě nutnosti doplnění informací se lhůta přiměřeně prodlužuje, o čemž bude člen informován.
7. Výsledky reklamačního řízení
V rámci uznané reklamace může GC Davis podle povahy problému:
- opravit chybu v členském účtu,
- upravit limity nebo přístup do systému,
- vrátit nebo připsat odpovídající kredity,
- vrátit poměrnou část ceny,
- nabídnout náhradní službu či jiné vhodné řešení.
8. Zamítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta zejména pokud:
- byly služby poskytnuty v souladu s obchodními podmínkami,
- problém vznikl chybným používáním systému,
- člen nedodržel rezervační pravidla, limity nebo provozní pokyny,
- reklamace neobsahuje potřebné informace a nebyly doplněny.
9. Závěrečná ustanovení
- Tyto reklamační podmínky jsou součástí Obchodních podmínek GC Davis.
- GC Davis si vyhrazuje právo je kdykoli aktualizovat, přičemž změny budou zveřejněny na webu nebo v CRM systému.
- Podáním reklamace člen souhlasí s těmito pravidly a postupy.
Pokud chceš, mohu:
- přidat právnickou terminologii (pokud bude text sloužit pro právní dokument),
- doplnit text o specifika tvého rezervačního systému a balíčků,
- udělat krátkou verzi vhodnou na web,
- nebo to převést do formátu obchodních podmínek.