Dodací a platební podmínky GC Davis
1. Úvodní ustanovení
- Tyto Dodací a platební podmínky upravují vztah mezi GC Davis (dále jen „Klub“) a zákazníkem/členem (dále jen „Člen“ nebo „Zákazník“) při nákupu členství, služeb a doplňkových produktů Klubu.
- Zakoupením členství, balíčku nebo jiné služby zákazník potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
2. Dodací podmínky
2.1 Dodání členství a služeb
- Členství a služby (např. balíčky hřišť, kredit do systému, lekce trenéra) jsou dodávány digitálně, formou:
- aktivace v klubovém CRM,
- zaslání potvrzovacího e-mailu,
- zpřístupnění přihlašovacích údajů a rezervací.
- Dodání je provedeno ihned po přijetí platby, nejpozději do 24 hodin.
- Fyzické produkty (pokud jsou nabízeny) jsou dodávány prostřednictvím dopravce nebo osobním převzetím dle konkrétní nabídky.
2.2 Přístup do systému
- Po aktivaci členství obdrží člen:
- potvrzovací e-mail,
- přihlašovací údaje,
- odkaz k nastavení hesla,
- návod pro rezervaci hřišť.
- Pokud člen e-mail neobdrží do 30 minut, kontaktuje podporu Klubu.
3. Platební podmínky
3.1 Možnosti úhrady
- Platbu lze provést:
- online platební kartou,
- převodem na účet Klubu,
- případně jinými metodami uvedenými v objednávce.
- Členství je aktivováno až po připsání platby.
3.2 Úhrada členství a služeb
- Členství je vázáno na roční období dle nabídky Klubu.
- Roční členství se hradí jednorázově, pokud není uvedeno jinak (např. splátkový plán).
- Ceny jsou uvedeny včetně DPH, pokud není uvedeno jinak.
3.3 Fakturace
- Po úhradě obdrží zákazník elektronickou fakturu na e-mail uvedený při nákupu.
- V případě nesouladu údajů je možné vystavit opravený doklad na žádost.
4. Změny a upgrady balíčků
- Během roku může člen přejít pouze na vyšší balíček, a to doplacením rozdílu cen.
- Snížení balíčku během roku není možné.
- Změny balíčků se projeví okamžitě po doplacení.
5. Zrušení a odstoupení
5.1 Odstoupení od smlouvy
- U digitálně dodávaných služeb a členství platí, že služba je poskytována ihned po aktivaci.
- Člen bere na vědomí, že podle § 1837 zákona č. 89/2012 Sb. nelze odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly již plně poskytnuty.
- Pokud člen službu nevyužil, lze individuálně řešit refundaci, pouze před aktivací.
5.2 Reklamace
- Reklamaci je možné podat e-mailem nebo přes kontaktní formulář.
- Klub vyřizuje reklamace do 30 dnů.
- Reklamace se nevztahuje na:
- nevyužité rezervace z důvodu člena,
- nemožnost rezervace hřiště mimo kontrolu Klubu (vyčerpání míst, turnaje, uzavření hřišť).
6. Rezervace hřišť
- Člen je povinen řídit se aktuálními pravidly rezervací stanovenými Klubem.
- Klub neručí za dostupnost hřišť – limity a kapacity se mohou lišit.
- Nevyužití rezervace bez včasného zrušení může být penalizováno dle pravidel Klubu.
7. Ochrana osobních údajů
- Klub zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR a interními zásadami ochrany osobních údajů.
- Údaje slouží pouze k provozu rezervačního systému, fakturaci a komunikaci s členy.
8. Závěrečná ustanovení
- Klub si vyhrazuje právo změnit tyto Dodací a platební podmínky.
- Aktuální verze je vždy dostupná na webových stránkách GC Davis.
- Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem [doplní se datum].